viragostarclub.nl forum index viragostarclub.nl

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gedonder met de 1900

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    viragostarclub.nl forum index -> Midnight Star (1900 en 1300)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vangummygalgen
Gast

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2007 6:03 am    Onderwerp: Gedonder met de 1900 Reageer met quote

Nou dan zal ik maar starten he?

Het is niet zo leuk allemaal wat er is gebeurd en nog gebeuerne gaat met mijn / onze 1900. Allemaal corrosie overal en nu gaan ze de 14e alles vernieuwen. Het schijnt dat deze ( hebben wij weer ) in een zure of zoute lucht heeft gestaan ??? Kan dat op een boot ?? Maar ja, ik heb er niet zo'n vertrouwen meer in.. Dus misschien een nieuwe. Maar dan moeten we weer bij betalen. Zaterdag weten we het, als we weer voor de zoveelste keer gebabbeld hebben. Moet wel zeggen dat Van Meel erg toegevelijk is. Ik denk dat het een nieuwe wordt. Ik krijg er de koffers weer bij maar die zetten we er niet meer op dus die heb ik nieuw in doos te koop aangeboden. Reden ?? Mijn helm gaat er niet in en ik wil leren tassen ...ach..
En dan maar hopen dat het niet weer gebeurt.

Verder is het een fantastische fiets hoor..
Naar boven
EL Pedro

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2007 7:14 pm    Onderwerp: Ben benieuwd Reageer met quote

Houd ons ff op de hoogte hoe 't afloopt. Ik/Wij zijn erg benieuwd.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
jiffy

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2007 10:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jeetje, wat een toestand! Maar hoezo bijbetalen???? Je hebt dat ding net gloednieuw gekocht. Hoezo garantie? Idd, hou ons op de hoogte, groet, Ger
Bikerteecee

BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2007 10:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jiffy schreef:
Jeetje, wat een toestand! Maar hoezo bijbetalen???? Je hebt dat ding net gloednieuw gekocht. Hoezo garantie? Idd, hou ons op de hoogte, groet, Ger

Dat werkt altijd heel lullig van; "je hebt toch gereden zonder verdere problemen? Moet je dan voor niks hebben gereden al die tijd?" Dus zeg maar afschrijving. Voor de rest is het stevig onderhandelen om de geleden ellende enigszins vergoed te krijgen. Tijdje zonder bike, iedere keer weer terug naar de dealer, weer inrijden etc, etc.

Hoe is de status nu?

Groetjes,
Ton
GervekeŽ

BerichtGeplaatst: di jul 03, 2007 8:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als je dat zo leest zou een mens th een beetje schrik krijgen he.

Heb net een xv1900 besteld. De laatste Silver Techleverbaar voor Belgie !!! Als alles een beetje meezit zou ik hem ten laatste 3 september moeten hebben (vakanie enz....... meegerekend)

Maar dan zie je me der wel mee komen pronken op jullie Nationaal treffen in "Frieslan"

Zoniet zal het met mijn prachtige xv750zijn die ik daarna met veel liefde aan m'n vrouwtje schenk

Tot dan

Groetjes uit Belzenland

Gerveke
BDVC-YCCB
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
GervekeŽ

BerichtGeplaatst: wo sep 05, 2007 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey luitjes, ik heb dan eindelijk mijn nieuwe fiets, maandag ll ben ik hem gaan halen en ik werd daar behandeld of ik een of andere VIP was.

Enkel de rode loper ontbrak nog Laughing

Vrijdag zie je me dus verschijnen met dat blinkende zilveren tractortje

see you all

GervekeŽ
BDVC - YCCB
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Bikerteecee

BerichtGeplaatst: wo sep 05, 2007 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd enne effe snel genieten zolang er niet gepekeld is Wink

Groetjes,
BikerTeeCee
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    viragostarclub.nl forum index -> Midnight Star (1900 en 1300) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: