| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Henny
|
Geplaatst: do nov 05, 2009 12:15 pm Onderwerp: Tja ik snap 't niet |
|
|
Hallllooo allemaal, lees regelmatig dat het forum op sterven na dood is , nou dat gevoel ga ik ook krijgen.
Als je weet dat er bijna altijd wat foto's worden genomen op wat voor bij eenkomst dan ook, dan zou je toch mogen verwachten dat er wel wat nieuwe foto's geplaatst kunnen worden. Valt me op dat als er nieuwe leden zijn, zijn deze eerst nog enthousiast op het forum , maar al gauw zakt dat ook af.
Het zou leuk zijn als er inderdaad wat meer wordt geouwehoerd op het forum.
Ik zelf probeer nog wel eens wat, en ook ik heb het druk!
Na, weet je, veel plezier allemaal en maak er wat moois van.
Groet
Henny. _________________ En je weet het he! Bomen zijn relaxed.
Of komt dat door dat biertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sandeman
|
Geplaatst: do nov 05, 2009 11:01 pm Onderwerp: |
|
|
Hi Henny,
Dit wordt al jaren geroepen. Het merendeel heeft gewoon een voorliefde voor motoren, of in ieder geval niet voor computers of voor dit forum.... kennelijk. En dat mag. Aan de andere kant, de mensen die wel behoefte hebben aan forum-contact kunnen ruim uit de voeten bij andere (buitenlandse) (zuster) forums, waar het animo gewoon groter is.
Gaat met pieken en dalen... the way it is.
Ennehh...over verwachten gesproken, waar zijn jouw foto's dan?  _________________ Life... it's all about priorities!
http://www.ratalley.com (UPDATE: 30 juli 2009) |
|
| Naar boven |
|
 |
Henny
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 9:35 pm Onderwerp: |
|
|
Tja, ik maak de foto's niet hahahaha, maar geloof me het is ook beter dat ik dat maar niet doe.
Je hoeft niet altijd foto's te plaatsen, gewoon ff een vraag of een slappe babbel is toch ook goed?
En inderdaad er zijn genoeg andere leuke forums om aan te klikken over het één of ander.
Maar niemand kan mij wijs maken dat er niemand even 15 minuten tijd heeft om even dit forum te openen.
En mijn voorkeur gaat ook uit naar motoren, en de computer?.....
Na, ik vind het weer mooi zo.
Oke hasta la pasta,
Hen. _________________ En je weet het he! Bomen zijn relaxed.
Of komt dat door dat biertje. |
|
| Naar boven |
|
 |
jiffy
|
Geplaatst: zo nov 08, 2009 11:38 pm Onderwerp: |
|
|
Eens met Sander: pieken en dalen. Ons vorige forum was behoorlijk actief, maar sinds het nieuwe forum geopend is met een hele poos allerlei vervelende spaminbrekers is het animo een stuk minder.
Dat weerhoudt mij ook vaak om een berichtje te plaatsen........ Jammer, want het is best leuk om contact te houden met mederijders die je vaak alleen in de zomermaanden of bij een weekendje ziet.
We wachten t af......... _________________ Vrijheid is willen wat je doet............. |
|
| Naar boven |
|
 |
Bone
|
Geplaatst: vr jul 30, 2010 9:05 am Onderwerp: |
|
|
Ik sluit me aan bij deze discussie, ja hier zijn wel af en toe mensen op onze forum aan het kijken, nieuw en ouder leden en hier hebben we een leuk medium om VSCN gebeuren op de handen te dragen..........
Het zou toch zo prettig zijn als onze regiovertegenwoordigers hier wat informatie plaatsen over toekomstig gebeuren hetzij ritten, clubgebeuren, meerijd gelegenheden naar motor gebeuren en zo en zo.
Jongens kijken eens hier als voorbeeld.
..........................................................................................................
Aan vlieg route voor de
regio rit op 27 juni.
Het begin punt zal zijn bij de MC Donalds , Goudseweg 30, 2411 HL, Bodegraven.
We beginnen bij het Bus station Westerschelde tunnel en vertrekken om 7.45 uur richting s’Heer-Arenskerke.
Bij de pomp Vliedberg (Total) langs de A58 bij s’Heer-Arenskerke vertrekken we om 8.15 uur richting Zevenbergen.
Bij de pomp Keizerhof (BP) langs de A17 bij Zevenbergen vertrekken we om 9.05 uur richting Zwijndrecht.
Bij de pomp Sandelingen-Oost (Shell) langs de A16 bij Zwijndrecht vertrekken we om 9.35 uur richting Gouda
En bij de pomp Vrijenbaan (Texaco) langs de A13 bij Delft vertrekken we om 9.30 uur richting Gouda.
Eenmaal te samen gekomen vertrekken we gezamenlijk van af de pomp De Andel (Shell) langs de A12 bij Gouda vertrekken we om 10.05 uur richting Bodegraven.
mvg
Bone  _________________ Ride it like you stole it |
|
| Naar boven |
|
 |
|